Uppsala igen

Efter många hektiska dagar av packning och städning har vi äntligen tagit oss ner till uppsala igen.
och nu kommer då funderingarna på jobbet eftersom jag börjar igen om en vecka.
Ett ljussken i det hela är i varjefall att jag eventuellt kan greja stol på studio ett par kvällar i veckan. Beror på hur ena killen jobbar eftersom jag trots allt vill va där med någon jag kan lära mig något av. Tråkigt att stå still och stampa. Det har jag ju som sagt redan ett jobb på jag gör det så. Står still och stampar... Men är ju beroende av den inkomsten så vad ska man göra. Gäller och sätta hjärnkontoret i arbete nu och klura ut en så bra lösning som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0