Trodde aldrig jag skulle börja blogga...

...men här sitter jag. Men min egna blogg.
Hur fan gick det här till egentligen? HAHA!

Idag har min lilla Aurora fått börja inskolningen på ditt nya dagis. Jag är så glad för hennes skull! Hon har verkligen saknat lekkamrater sen vi flyttade. Imorgon fyller hon 3 år och ska bjuda sina nya kompisar på lite chokladkaka som jag bakat till henne att ta med till dagis. Hoppas ingen av ungarna har några jobbiga allergier... kommer få sjukt med skuldkänslor om någon blir utan.

Fram tills för några dagar sen har vi varit utan tvättstuga i nästan en månad!!! Någon i familjen (kan ha varit jag) hade slarvat bort nycklarna. Fick dom i brevlådan och jag rusade ner för att boka första möjliga tvättpass.
Eftersom jag desperat behövde tvätta innan vi ska åka till Uppsala på onsdag var det bara att bita ihop när jag väl såg dom lediga tiderna... 5 på morgonen. Klart som fan dom är lediga vem i helvete är uppe så dags! Inte ens jag 2 barns morsan är det! Det var bara att bit ihop och boka. Var zombie hela dagen men va värt det kändes att dra på sig rena strumpor! ♥
Samma dag fast på kvällen fick jag mig min sjätte tatuering. längst ryggraden.

Be Blessed fast med boktäver från wicca alfabetet.
Så jäääääävla snyggt!
Var min paddiwan som gjorde den på mig. Det var hans andra tatuering och kan ju säga att killen har potensial.
Är hur som helst så sjuk nöjd!



Ni får ursäkta den kassa bilden och den fläskiga kroppen den visas på Men svårt med webbcamen och kroppen jobbar jag på!


Kommentarer
Postat av: danni

fläskig kropp? sluta :(



den var fin.

åh. om jag reser upp till dig, kan du göra en olaglig tatuering på mig då? :(

2009-09-21 @ 20:05:49
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: DreadGirl

nånå unga dam! olaglig är ett så fult ord...

2009-09-21 @ 20:15:10
Postat av: paula

va kul att du har börjat blogga !!=))

2009-09-22 @ 08:01:31
URL: http://paulaekluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0