står stilla

Det har inte hänt någonting alls med mitt midjemått nu på ett tag. Står stilla på 71 cm. Hoppas att det blir ändring på det nu under bootcampveckan. Första delmålet är fortfarande att komma ner på 68. sen 65. Ska väl inte va så svårt tycker man men fan va det sitter envist!

Imorgon ska Aurora få va på dagis 2 timmar och jag får gå hem under tiden. skönt... Hon får nog va sina 3 timmar om dagen normalt nästa vecka tror jag. Hon har så roligt där. Idag var jag tvungen att ta hem henne karlsson på taket stil för hon vile  inte gå. Skönt att hon träffar mera kompisar och så med.

Min dator har tok cancer. utöver fläcken jag redan berättat om får datorn helt galna flimmer attacker då man måste starta om den. och man kan absolut inte röra skärmen för då börjar det flimmra på en gång... suck!

Har gjort en stor sats med egna chips nu också... hälso varianten så klart! och en sweet chilidipp till. blir trevligt att få bjuda på något gått till familjen.

Nu måste jag kika efter att allt finns hemma för tvättstugan så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0