Älskade stor-Gremlin 3 år!

Idag fyller Aurora 3 år och det känns verkligen som att tiden bara rusat iväg. Var inte länge sen sen hon var lika liten som lillebror Oliver... eller sen tiden innan barn. Tiden då man inte brydde sig om något i princip.
Jag ångrar absolut inget för med all den kärlek man har i sitt liv med barn är det faktiskt värt allt.

Aurora fick som sagt bjuda nya kompisarna på kaka på dagis idag. Mumsig kladdkaka blev det och alla ungar glufsade glatt i sig och var jättekladdiga, utom Aurora. lite saft drack hon men kakan ville hon minsan inte ha... Förstår mig inte på min kära lilla Rora ibland.

Oliver har ju varit med oss nu på inskolningen och det verkar nästan som att han är mer inskolad än Aurora. Han drar iväg och forskar medans Aurora hänger fast i mitt ben och säger "mamma, Rora måste ut". Men hon behöver verkligen dagis men jag förstår att hon saknar Tilda sin bästis från Uppsala. Det är tråkigt men vi ska hälsa på där nu snart har jag lovat henne.

Dagens låt är http://www.youtube.com/watch?v=x27DPaR3axA&feature=PlayList&p=EB3FE8015DF91A96
Har fast den på hjärnan hela förmiddagen. Sambon jobbar dock gott på att den försvinner med "I´m to sexy for my car, too sexy by far" haha. Den är rolig den...
så vill ni skratta lite så spana in denna istället http://www.youtube.com/watch?v=Gcbsy5SiCIo

Insåg en grej här precis och det är att mina läppar ser typ ENORMA ut i rött läppstift! Har inte bestämt mig riktigt vad jag tycker än så lämna en comment. rött läpstift yay or ney?

 

Nu ska jag leka lite med barnen så so long...

 

ett antal-timmar-senare-uppdatering

Nu har vi firat lill stumpan lite. Eftersom vi har kalaset först på lördag blev det inte så märkvärdigt men vi sjöng för henne och åt gräddglass blandat med krossade chokladkakor. båda barnen helt i extas ♥

Har hämtat ut mina nålar nu inför uppsalaresan. Ska bli kul att komma iväg och gadda lite. Måste väl iväg till grannen ochså i dagarna och fota den jag gjorde på henne så jag kan lägga upp bild.
Malin den sötnosen har erbjudit sig att ta barnen en hel natt i uppsala. Verkligen rart och visst skulle det va skönt att va lite ledig men jag undrar om hon verkligen vet vad hon ger sig in på, hehe.

happ hinner man inte skriva mer den här gången heller... En liten 3 åring behöver hjälp på toan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0