Redan träningsvärk?

Jo det spänner faktiskt i magen. Sen vet jag inte om det är gårdagens 100 situps eller dom 200 jag hunnit med idag. 100 till ska det bli i alla fall.
promenerat i 2,5 timmar har vi också och samma runda blir det imorgon och den kommande veckan också.
Tycker midjan kan ta och gå ner en cm denna vecka nu...
Kul är det i alla fall att ha en träningskompis nu :)

Imorgon ska Oliver till BVC och vägas och mätas. Jag är faktiskt lite nervös för jag känner att han skulle ha kunnat äta bättre än han gjort. Men så känner väl alla föräldrar antar jag?

Så hela livet just nu tycks kretsa runt mat. Hur jag själv ska kunna minska ner utan att förstöra ämnesomsättningen och hur jag ska få i ungarna mer. mat mat mat... ucsh jag känner mig så trött på mat!
Kan man inte bara ta ett piller som ser till att man får i sig allt man behöver... Man skulle ha så mycket tid över!

Min nya tatueringsmaskin kom idag! Jag är såååå GLAD! Den är helt underbar. Vacker, tyst, och mycket mindre vibreringar. Ska testköra den lite mer på Sambon ikväll om han inte fastnar helt och hållet i dataspelsvärlden...
Annars får jag väl köra lite på mig själv.

Barnen löper amok just nu så jag måste kila vidare.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0