Matkoma

Det var ett tag sen sist men nu har jag mig en släng av det. Matkoma. Är jätteseg nu!
Vi har slitit hårt idag, riktigt hårt så det känns verkligen skönt att ha en lugn kväll.
Idag har det för min del blivit 320 situps, ca 3 minuter snabba sidecrunches, 60 armhävningar, 40 benböj och 3 minuter box och spark. Sen en timmes terräng promenad men bärryggan med Oliver i och Aurora i vagn.

Igår var Oliver på BVC och vägde 9980g. 20 gram kvar till till 10 jämna kg.
73,5cm lång var han. Växer jättebra enligt tanten på BVC. Superstadig är han också :) fast det viset jag väl sen tidigare.
Aurora gumman känns lite småvarm och jag hoppas på att hon inte blir sjuk nu. Skulle va så tråkigt nu när hon kommit igång på dagiset och så... Jag vill verkligen att hon ska få va där så mycket som möjligt eftesom hon endå bara får va där 15 timmar i veckan som fördelas på 3 timmar per dag.

Sitter och funderar på min tatueringsmaskin som jag äntligen fick... den är så fin! Har inte hunnit provköra den än men hoppas verkligen på att få grabben i säng snart och sambon ur spelet så jag kan få köra lite!

Så här ser den ut i alla fall!

Min fina pussgurka!

♥ to yall! Nu kilar jag vidare och gosar med min onskefulla tattoomachine ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0