Lugnare...

eller i alla fall mer urymme. Anna har åkt hem efter en veckas träning och vlcd. hoppas hon är nöjd med sina resultat.
Själv har jag äntligen kommit under 70 cm i midjan. Måttbandet visar nu 69 så en cm kvar till delmål 1. Vikten är dock inte vad jag hade hoppats på men det kommer väl det med... allt tar ju sin tid.
Oliver har nu haft slut på min dator helt så jag har en irriterad sambo brevid mig som tuggar på naglarna medans jag lånar hans. Men jag har i alla fall fått ordning på hans tangentbord som var kaos. visserligen med tur men det gills endå :)
Ska iväg och tatuera klart en älva efter att jag fått i mig lite mat. sen ska jag sitta uppe och kolla på tv som man inte kunnat göra med folk sovandes i vardagsrummet... Kan va skönt o få pumpa hjärnan full med skit lite ibland. Älskade tv


NU ska jag fixa klart maten så jag kommer iväg härifrån också.

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0