Det gör så ont!

Min hals.... att svälja sitt saliv känns som att försöka svälja ett helt rivjärn! Fy vad värdelöst det är att va sjuk.
Nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa så jag får träffa en läkare och få penicillin.
Jag är bara galet nervös för att det ska bli nått strul med det för att vi flyttat till falun... typ som att dom säger att nej hit kan ni inte komma, ni måste vända er till er egen husläkare.
Saknas ju bara det när man redan mår dåligt.
tick tack....7 minuter kvar tills dom ska ringa... ungefär. Det händer väl aldrig i tid men jag börjar känna mig otålig.
Företagsläkaren var jag inte välkommen till eftersom som har stora skälvan för svininfluenssan. MEN HALLÅ!? jag vet ju att det är halsfluss jag har ge mig mina mediciner bara! Ingen som har ont i halsen får ens gå det så stort BU för uppsala hälsan denna gång.

Jag vill så gärna bli frisk nu... visst så säger alla som är sjuka men jag vill hinna tatuera dom jag lovat innan det är dags att åka hem. Tisdag är målet att åka hem och man blir smittfri efter 2 dagar men penicillin så måndag kan jag tatuera förutsatt att jag får mitt knark nu under första halvan av dagen..

I WANT TO MAKE PEOPLE BEAUTIFUL!
I WANT TO TATTOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0