Då var det ett tag sen IGEN sen jag var här

men det har lönat sig. Har lekt massvis med barnen och jag har kunnat koncentrera mig på min träning och diet.
Och det ger resultat! Yeih! 2,5 kilo förraveckan, men va hård, veckan alltså. så nu är det 3,5 kilo kvar så har jag klarat 6kilosutmaningen till Jul. Kan man få ner nått extra så superbonus!

Så har jag varit sådär superprimitiv och beställt en mp3 nu. Ingen flashig videoskärm o sånt utan en sån som man helt enkelt bara kan lyssna på musik och ljudböcker på. Hihi! Men hur normalt känns det så en skala att gå ut på promenad och börja glo på LOTR eller liknande? Slutar väl med att man krockar i en lyktstolpe eller plumsar i sjön. Nej tack jag håller mina ögon på vägen. I WANNA LIVE! :D

Igår fick Oliver en ny frisyr! Han är numera prydd av en härlig liten tuppkam!!! Superläckert.

Nu måste jag kila ut en sväng med vovven innan han pinkar på sig här för lathusse inte vill gå upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0